Известие

Collapse
No announcement yet.

бутон за багажника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от MONI
    Дори е удобно в даден момент със скорост м/у 180-200 да се отваря като спойлер..... .....
    ама това става само при моделите 155 до колкото разбрах
    Volvo S80 D5 awd 2010г.

    Comment


    • #17
      Без това на 146 ще и е много трудно да се движи с 200, Аз при 140kmh на 5-та съм на 4500 rpm
      146 1.6 Boxer '96

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от santo_traficante
        Първоначално публикувано от MONI
        Дори е удобно в даден момент със скорост м/у 180-200 да се отваря като спойлер..... .....
        ама това става само при моделите 155 до колкото разбрах
        може да се шунтира и на някой 145/6 даже ще е бая голям спойлер...
        98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

        Comment


        • #19
          бая голям спойлер...
          шш я се замислте малко
          как ще се отвори при 150 км в час бре??
          хехе

          въздушно налягане ала бала
          пробвайте да отворите врата над ~60 км/час
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            Яз познавам една мома, дето и при по-големи скорости се опитва
            Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Naso
              Яз познавам една мома, дето и при по-големи скорости се опитва
              кво си й правил бре?
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #22
                Аз нищо..... тя не при мен бе
                Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Naso
                  Аз нищо..... тя не при мен бе
                  я разкажи
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #24
                    Re: бутон за багажника

                    Първоначално публикувано от PEPINKO
                    Здравейте!Искам да питам на какъв принцип трябва да работи бутона, за да се отвори багажника?Когато колата е запалена и бутона се натисне трябва да се отвори ...нали?
                    Приятел,аз съм с лостче до шофьорската седалка-отварям си багажника когато ми е кеф-и при спряна и в двичение,макар че 2-то е ненужно,според мен е слаган допълнително щото на други 146 не съм го виждал-прави се лесно само 1 жило ти трябва
                    GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от nikola_n
                      Без това на 146 ще и е много трудно да се движи с 200, Аз при 140kmh на 5-та съм на 4500 rpm
                      па мойта си нема грижа да ги държи ...
                      Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                      Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от vladu
                        Първоначално публикувано от nikola_n
                        Без това на 146 ще и е много трудно да се движи с 200, Аз при 140kmh на 5-та съм на 4500 rpm
                        па мойта си нема грижа да ги държи ...
                        Ма ти си спешъл едишън

                        по темата: може да се шунтира блокировката, ма за кво ти е Те талянците колко и да им викаме че са тъпи, понекой път имат проблясъци. Знаеш ли ако не беше тая блокировка колко пъти щех да слизам да си затварам багажника? Редовно цела вечерно време аварийките вместо халогените. То не че се не види, ми аз не гледам
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от tonov
                          Първоначално публикувано от vladu
                          Първоначално публикувано от nikola_n
                          Без това на 146 ще и е много трудно да се движи с 200, Аз при 140kmh на 5-та съм на 4500 rpm
                          па мойта си нема грижа да ги държи ...
                          Ма ти си спешъл едишън

                          по темата: може да се шунтира блокировката, ма за кво ти е Те талянците колко и да им викаме че са тъпи, понекой път имат проблясъци. Знаеш ли ако не беше тая блокировка колко пъти щех да слизам да си затварам багажника? Редовно цела вечерно време аварийките вместо халогените. То не че се не види, ми аз не гледам
                          Да и аз много пъти по погрешка съм го натискал в движение и после си вукам - "Ей тия италянци все пак са мислили"

                          П.П.
                          Как бе дигат си и си държът 200 без проблем - даже от 160 до 200 набира много бързо-после вече доста по бавно и трудно - ама то повече не ти и трябва - иначе 200 си на 6500 оборота( до червеното имаш още 500 оборота )
                          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                          Comment


                          • #28
                            Васе въпросче за домашно
                            Според теб дали предавателните числа на скоростната кутия и на диференциала на 146 1.6 боксер са същите катно на 1.8 ТС. А дали червената му зона почва на 7000 ?

                            Ето ти за тази кола данните от Техническия справочник:
                            Изобщо не претендирам за точност

                            Alfa Romeo 146 1.6 1994
                            Dimensions
                            Wheelbase: 2540 mm
                            Length: 4257 mm
                            Width: 1712 mm
                            Kerb weight: 1175 kg
                            Fuel capacity: 50.9 l
                            Engine
                            Manufacturer: Alfa Romeo
                            Type: F-4
                            DOHC
                            8 valves total
                            2 valves per cylinder
                            Bore x stroke: 84.00mm Ч 72.00mm
                            Bore / stroke ratio: 1.17
                            Displacement: 1596 cc 97.39 cu in
                            Compression: 9.50:1
                            Fuel system: Bo Motronic fuel inj.
                            Aspiration: Normal
                            Catalytic Converter: Y
                            Max. output: 104.4 PS (103.0 bhp) (76.8 kW)@6000 rpm
                            Max. torque: 134.0 Nm (99 lbft) (13.7 kgm)@4500 rpm
                            Coolant: Water
                            Specific output: 64.5 bhp/litre
                            Specific torque: 83.96 Nm/litre
                            Performance
                            0-60mph: 11.4 s
                            Top speed: 183 km/h
                            Power to weight: 87.66 bhp/ton
                            Chasis
                            Engine location: Front
                            Engine alignment: Transverse
                            Steering: rack & pinion PAS
                            Turns lock-to-lock: 2.700
                            Suspension front: I.MS.CS.ARB.
                            Suspension rear: I.TA.CS.
                            Brakes: Di/Dr-S-ABS
                            Transmission: 5M
                            Drive: FWD
                            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                            Comment


                            • #29
                              ОФФ

                              И аз редовно целкам халогените вместо аварийни и накрая некой ше вземе да ми смачка спойлера дето се отваря на 200.....
                              98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                              Comment


                              • #30
                                Re: бутон за багажника

                                Първоначално публикувано от Ivo Skoklev
                                Приятел,аз съм с лостче до шофьорската седалка-отварям си багажника когато ми е кеф-и при спряна и в двичение,макар че 2-то е ненужно,според мен е слаган допълнително щото на други 146 не съм го виждал-прави се лесно само 1 жило ти трябва
                                Това е стандартно за 1.4 и 1.6 ТС мотори, с копче са QV-тата, и някой боксери, а има и такива, които нямат нито лостче, нито копче, само с ключ
                                "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                                Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                                Opel Astra J GTC

                                Comment

                                Working...
                                X